Koniec roku 2016 okazał się czasem pożegnań wielkich artystów i osobowości. Odszedł Leonard Cohen i George Michael . Odeszła też Carrie Fisher – czyli Leia, najsłynniejsza chyba księżniczka we wszystkich galaktykach.
Za każdym razem internet reagował – głośno, żywo, nie rzadko przekraczając granice dobrego smaku. Media społecznościowe na zawsze, bowiem zmieniły nasz sposób przeżywania żałoby. Nie wszyscy wiedzą jak robić to ładnie i zdarza się, że śmierć celebrytów wykorzystują do promocji siebie albo konkretnej marki. Tak jak Cinnabon, amerykańska cukiernia znana między innymi z cynamonowych wypieków zwanych ślimakami, która zamieściła poniższy tweet:
Spoczywaj w pokoju Carrie Fisher. Zawsze będziesz miała najlepsze ślimaki w galaktyce.
Wobec oburzenia internautów, tweet został usunięty.
Prawdziwi fani aktorki, która oprócz swoich dokonań aktorskich znana była również ze swoich działań na rzecz równouprawnienia i akceptacji chorób psychicznych, oddali jej hołd na swój sposób tworząc piękne grafiki: