Tęczowe kolory i jednorożce to jeden z popularniejszych trendów na Instagramie w 2017 roku. Włosy, make up, jedzenie – i nie mówimy tutaj tylko o tęczowych lodach, ale również o kolorowym… makaronie – w intensywnych kolorach z motywem jednorożca po prostu dobrze się fotografują.
Instagrammability to określenie, które oznacza ‘instagramowość’ momentów, zdarzeń, produktów – im lepiej coś wygląda tym lepiej się sprzedaje. Badania pokazują, że wybierając miejsce na wakacje czy robiąc zakupy konsumenci kierują się m.in. tym jak będzie to wyglądało w mediach społecznościowych. Co więcej bardzo lubimy, kiedy firmy tworzą produkty specjalnie po to – tak jak Starbucks i jego Unicorn Frappucino. Ponoć nie było szczególnie smaczne, ale za to na Insta wyglądało obłędnie. Jak bardzo się podobało ocenić można po ilości postów oznaczonych #unicornfrappuccino.
Ludzie jedzą oczami, a kto z nas nie miałby ochoty zjeść tęczy? Albo jednorożca? – pyta Amirah Kassem, cukierniczka i założycielka Flour Shop (@flourshop).
Myślicie, że ten trend utrzyma się w 2018 roku? A może znajdziemy coś co wygląda jeszcze lepiej?